Sunday, May 27, 2007

rebel

مرسی از خداوند محترم که این اضطراب موذی عوضیه من رو به درک فرستاد لااقل برای یکی دو روز
.
لندن " رو تازه دیدم...سرشار از دیالوگ های بی تکلف "
"F" سرشار از جملاتی که با
شروع میشد و به پایان میرسید ... پر از جوانی ...مخدر ...پر از هیچ چیز خاص
بی ادعا ....آخ چقدر دوست داشتم این همه بی تکلفی رو ...همراه با الکل ...سیگار...کوکائین ....و خدا ........اتفاق خوب دیشب
بود "LONDON " دیدن
.

و اینکه من " گوست داگ" جیم جارموش رو دوست ندارم
همیشه می گفتم که دارم اما دروغ می گفتم ...هیچ وقت هر گز دوسش نداشتم
.

و اینکه خوب یا بد این روزها هیچ چیز مثل یه عوضی بودن لذتبخش نیست
.
و اینکه بد هم نیست گاهی مثل یه خانم رفتار نکنی
مثلا مثل راننده تاکسی ها راه بگیری ...اگر یه دیوونه از فرعی به اصلی با 220 تا پیچید جلوت با سخاوتمندی انگشت وسط نازنین رو به طرفش بگیری
.

یا اینکه به یه بستنی خوشگل دو رنگ بدون در نظر گرفتن مقدار کالریه کوفتیش درست وسط میدون تجریش لیس بزنی
.

تازه اصلا هم عیب نداره تو یه مهمونی کاملا شیک خانوادگی که داییه بی مثالت بر گذار کرده به جای جوئه جورئه مزه کردن ... گیلاس مشروبت رو یه راست بریزی ته حلقت و از تندیش صورتت د فرمه بشه و بعد هم تا جایی که
توان داری بنوشی و بنوشی و لب گزیدن ها و پچ پچ ها رو هم نشنوی چون دلت نمی خواد ...اصلا خراب بشی ...کی میگه تهوع بده ...بعدش یه خواب دلچسب ..و صبح هنوز مستی
:)

اصلا یاد این نبودم که وقتی دلت میگیره میشه صدای موزیک راک رو تا تهش بلند کرد و بعد با لذت کنار پنجره پاسیو ایستاد و به بد و بیراه های پیرزن طبقه پایین گوش داد
.
....من حالم خوبه...اونهایی که من رو میشناسن ممکنه متعجب بشن ...
...و اونهایی که من رو نمیشناسن ممکنه بگن چه لوس ..دخترک پاستوریزه
من اما حالم خوبه ..فقط کمی خسته ام ..کمی وحشی ... زیادی بی پروا
(!!! و اجالتا به هیچ وجه نمیشه به من گفت ..... (خانم
الفاظ بد تری هستن که میشه به کار برد این روز ها ...


من خسته ام ... از مبادی آداب بودن...

مرسی از خدای چاق مهربون که این انگشت وسط نازنین رو آفرید




Ss

4 comments:

Anonymous said...

tebghe maamul hamash fantasy o doorooghe,hamash chizayiye ke miri poshtesh ghaem mishi,kasio nadidam be maharate to dooroogh bege,dar zemn lafze dokhtarak ziad sahih nist akhe to jaye madare hameye ma be hesab miay.

Anonymous said...

یه دوست گفت بیا،یکی از نوشته های تو کمدی تر مینویسه،دیدم راست میگه...،این کیه که گفته دروغ میگی... ایشون هنوز فرق بین دروغ و تخیلات شمارو نفهمیده،... بابا این خانم مادر نداره،تازشم بعد از این کارا میره تو دریا شنا... شما که نمیشناسی چرا نظر میدی ،بذار امثال من که بزرگش کردیم بگیم.... راستی من اینجا چی کار می کنم

Anonymous said...

neveshtan harchiz ke to zehnet hast, bi hichgoneh tars o vahemee, piyadeh kardanesh, va edit nakardan baes mishe kami parakande benazar biyad, bi tavajoh be digaran, va bardashte sathi ke az neveshte’hat mishe, in ro mishe az comment’haee ke baezan mizaran fahmid. ama mesle hamishe hararat ro mishe azash hes kard, hata tu ghamnaktarin neveshtehat!

Anonymous said...

shakhsan doost nadashtam ke inja enghadr khashen beshe,to donyayi ke hame daran modam alaki ghorboon sadagheye ham miran va az cherto pert haye ham taarif mikonan,inja dige injooriam nabayd bashe,be har haal hosne neveshtanet be motefavet budaneshe,bi parvayi ham shayad,vali nemidunam chera hichvaght nemitunam bavar konam ke to hamin adami bashi ke minevisi,engar hamash dari bazi mikoni,haghighatesh ziad inja nemiam vali age biam neminevisam nemidunam chera injam,be nazaram goftane in harf ye joor ghoroore alakie,are shayad in ghorooe alaki baese bazi kardan beshe shayadm chizaye dige,be har haal tondie commente avvalo(ke man neveshtam) faramoosh kon ve be hozoore kamelan majazit edame bede,Samei.