Friday, August 22, 2008

did you read me?


تا حالا شده بخوای به جای ... فرانسه ... ایتالیا ... انگلستان بلژیک .. اتریش

!بگی " اروپا " ؟

رفت اروپا - آمد از اروپا - می خواد بره اروپا - یه خوشگل اروپایی

.

یا به عکس

! به جای اینکه بگی : طرف یه اندونزیائی محشر بود ... بگی یه شرقیِ محشر ؟

یه مو سیاه خونه خراب کنِ شرقی

.

یا به یه روس یا روس تبار بگی یه اسلاو چشم آسمونی سنگ دل

..

اینطور که بگی , به اون موجود یه جور افسونگری می چسبونی .

نه ؟ ! تو این طور فکر نمی کنی ؟

.

رو Wanted * رو دیدم قبلش ... چند عصر قبل تر Ultra Violet * عصر جمعه

تقصیر من نیس که ... رنگ زرد و قرمز ماتِ یه استین مارتین , صدای موتور یه پورش

latex اسلحه فوق اتوماتیک با بدنه نفیس ... و شبح خوش تراش و چشم های وحشی یه زن با

در حالی که یه شمشیر سامورائی بی نقص دستشه , تو یه اکشن نه چندان باور پذیر تماما هالیوودی

نفس هام رو به شماره میندازه , ضربانم رو بالا میبره یا دو طرف لب بالام رو , رو به پایین میتابونه

تقصیر من نیست . باور که می کنی ... ؟

.

یا یه رومنسِ کم نظیر خوش ساختِ آدم نابود کن , وادارم میکنه .. ساعت ها قدم بزنم

و تب تند هوسِ گفتنش به کسی که بفهمه رو روز ها با خودم حمل کنم

تقصیر من نیست . حواست هست ... ؟

.

Did you read what i 'm saying ? ... می خونی چی میگم ؟


. بگو ! بگو که می خونی

.


READ ?




..


*By : kurt wimmer -
* By : timur bekmambetov

Ss

3 comments:

Anonymous said...

read.
.
.
.
"read is past tense of read."



yn

Anonymous said...

tow thumbs up ...

thanx about that ............i mean it


Ss

Anonymous said...

So
dead to the world of reality magics

the Cinema
.
.
.
"this is the way the savior comes, gradually, from embrace to embrace, from son to son, this is the world"
From the Gospels of Satan to man
.
.
.
DZ