Monday, July 19, 2010

dancing drunk words




در فرانسه کلی استثناء هست , این رو خیلی هامون می دونیم

و این مَردم حتی برای استثناء هاشون باز, استثناء قائلند

تو به طرز عجیبی توسط این زبان بلعیده می شی

استاد جدید که سال ها پاریس زندگی کرده و پارتنرش هم
معتقد که همه فرانسوی ها یه چیزیشون می شه(pierr )فرانسویه

و این رو با لهجه پاریسیش می گه و من همون وقت با خودم

فکر می کنم: کاش بینوش کمی کمتر یه چیزیش باشه یا کمی بیشتر

به هر حال بعد از این همه وقت هنوز نمی دونم که این گویش رو دوست دارم یا نه

و صبح ها ی خیابان ها زشت ِ و صبح های پارک ها خوشگل
و ظهر های خیابان ها و پارک ها کسالت آوره و عصر های خیابان ها خوشگل

و عصر های پارک ها مهیب وشبهای خیابان ها و پارک ها خلوت
و این
* "extreme ways"
این روز های من رو گرم تر ... مریض تر ... و پر هوس تر می کنه

هر چند مناسبتی با گرمی تابستان نداره و بیشتر نمناکی و طوفان های ناگهانی و
برگهای چنار و خیابان های خیس پائیز رو تداعی می کنه
.

. و هیچ کی دلش گریه نخواست
.
.
* By: moby
اها راستی اگر گفتید این موزیک
soundtrack
کدوم فیلم ؟ تقلب هم نکنید
راهنمایی : یه اکشن
.
Ss

9 comments:

Anonymous said...

نمی تونم آهنگ رو دانلود کنم
.
.
.
DZ

Anonymous said...

" نمی تونم آهنگ رو دانلود کنم "


اسم فیلم بود ؟ lol


....


ok
....DZ نازنین

من هیچ ایمیل ادرسی از شما ندارم

گفته بودم اینطور دور ایستادنتون چقدر خوبه ؟

اهووم گفته بودم قبل تر ...

.
.
این موزیک که در واقع موزیکی
که رو صفحه اصلی می شنویدش رو
خواهید داشت

.... به زودی



چطور؟

سعی می کنم داشته باشیدش و همچنان دور بایستید و من از دور ایستادنتون لذت ببرم




Ss

Anonymous said...

فکر کنم
explorer
ایراد پیدا کرده
DZ

Anonymous said...

natural born killers?
.
.
.
DZ

Anonymous said...

نه دوست من... یه اکشن که سری ساخته شده یه مهمور ویژه همه فن حریف

...و مت دیمون



....



Ss

Anonymous said...

*مامور!

Ss

Anonymous said...

اوه
هویت بورن
.
.
.
DZ

Anonymous said...

bingo

Ss

ارمان صالحی said...

سلاامم

اسم کاملنتون چییهه؟؟؟

شوق و ذوق شما منو متعجب کرده

کسی که اینقدر ذوق میکنه در مقابل چیزی که از نظرش زیباست و به درک لذت بردن رسیده حتما میتونه خوب هم بنویسسههه
و میتونه خیلی بخونه

کتاب چیا میخونید؟

اهل کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظرمممم