Saturday, November 19, 2011

fancy clube





خودخواهی

خود خواهی لعنتی - یه زیاده خواه بی همه چیز - که هوسبازی می کنی

و رنج می بری و - تنها می مونی - خلوت می شی


همه چیز رو با هم می خوای - خدا لعنتت کنه - و با عجله - خسته می شی


این هوسبازی تمام وقتت بی چاره ت می کنه

هی گوش کن زن ! ... این تمام وقت هوسباز بودنت بی چاره ت میکنه


بی چارگی می دونی یعنی چی ؟

:

i who have nothing ....

i who have no one ....


so


damn on you woman !



P.S:

موزیک طور بدی ... عاشقانه ست ..نه برای دوستت دارم گفتن هاش

به خاطر همه الماس و رستوران هاش


pray for me


Ss

6 comments:

Anonymous said...

این موزیک
این کلمات

این کلمات که اینطور کنار هم نشسته اند
انگار هر کدوم سالهاست می دونه که باید بیاد و اینجا الان سر جای خودش توی جمله
بنشینه

اون بالا خوندن ها
خدای من
خدای من
لذت پر بهایی اِ


yn

Anonymous said...

فیلم آبی خاطرتون هست

درست می گن که رنج نامه ست

چه حسی داشت هوس بازی باهاش


چه خلوت بود

بی چارگی بود



یه جور بی همه چیزی می خوام

از این چیز ها تو دست و بالتون هست؟

فیلم باشه یا موسیقی فرقی نمی کنه



این یکی زیادی زیباست

.
.
.


DZ

آرمان صالحی said...

hاینجور چیزها اگه میشد که دیگرانو توش برای اینکه همدردی کنند باهاتون شریک کرد باز یه جای کار ایراد داشت
چون اینجور چیزها که هم لذته هم رنجه هرکی میخواد اگر رنجی میکشه به خاطر لذتی باشه که هیچ ربطی به بقیه نداره.
لذتی کاملا شخصی باشه
برای همینه که اینجور چیزها دردناکند
تنهاییهای بعد از خودخواهی یا...
برای همین هیچکی نمیخواد به خاطر لذتی که برای بقیست رنجشو بکشه
برای هیمن این دلقکتون برای اینکه همدردی کنه با باید رنجی که می کشیدئ باید بعد از لذتی باشه که فقط مخصوص به خودشه
همانطور که هوسبازیها
خودخواهی های خود شما هم مخصوص خودتونه
برای یهمین داردی رنج می کشید.
اما می دونید من فرق دارم...
حاضرم این لذتیو که میگید بچشم و بعدش رنجشو
و ناراحت نشم دارم رنج لذتیو می کشم که لذت خودم نیست. بلکه همدردی با لذت یکی دیگست...
اما این یکی دیگه خودش سرتاسر یک لذت مخصوص!
برای یک نوینسده استخدامی ملکه اش یک لذت مخصوص
پس تنها همدردتون منم!
باور کنید ملکه!
حتی اگر همدردیم مسخره باشه.
چون من فقط یک دلقکم
اما همدردی ازون حسهاست که وقتی هست هست!

لذت اسم درسته؟
شاید خیالپردازی های هوسناک بهتر باشه
شاید این خیالپردازی فقط بخشیش باشه
اما می دونید چیه؟ من اگر بیام توی خیالای هوسبازیتون بیشتر ازینی که در واقعیت گمتون کردم گمتون میکنم.
برای هیمنه من هم از چیز یکه تو پستتون گفتید می ترسم!
خیلی دنیای بدیه!
بعضی اوقات آدمها اگه به خیالات هم برند به درون هم بیشتر از وقتی که بیرون از همند همدیگر رو گم میکنند.
این هوسبازی های شما هم اینجوریه.
برای یک نویسنده استخدامی این افتضاحه که ملکشو گم کنه!
اونوقت برای پیدا کردن ملکش مجبوره برگرده به نوشته هایی که درباره ملکش نوشته تا پیداش کنه اما این کار خیلی خطرناکه
چون یک نوینسده استخدامی اونقدر ملکشو دردناک مینویسه که اگه از نوشته هاش ملکشو پیدا کنه رنج میکشه
توی نوشته های ملکش خالصه
زیبایی خالص!
شمارو خالص پیدا کردن دردناکه!
من رو میکشه
پس نخواهید گمتون کنم
اگر گمتون کنم یعین دستور شکنجه ی من رو دادید ملکه!
اونقدر دردناک مینویسم دربارتون که رحم کنید و نذارید گمتون کنم تا مجبور نشم شمارو از نوشته های پیداتون کنم و درد بکشم.
پس وقتی بیام در دنیای هوس بازیهایتون منو با خودتون ببرید.
تک تک بوسه هارو شاهد باشم
و با یک دنیا بوسه مثل اون صحنه ی سینما پارادیوز که هدیه آلفردو بود منو بندازید تو یک قفس تاریک مثل سالن سینماف تنها و هروقت صدام کنید براتون بنویسم.
صندلیهای خالی جای خ خالی همه ی اونمردایی که فقط شای این سالن هستم یعنی هنوز کارتون ادامه داره. هنوز قراره صندلی خالی اضافه شه.
با اینکه سالن خالیه نمی تونم روی صندلی جز صندلی که رو بلیطم نوشته بنشینم.
هنوزم که بی رحمید ملکه؟
حتی یک صندلی نزدیک ترهد یکی ازون بوسه ها بودند.
اما تا وقتی من تو هم نمی تونم!
اما شاید یک بوسه که از طرف فرشته های جادویی میاد باعث شه یک صندلی خالی هم برای من اضافه شه توی سالن. اونوقت من دو تا صندلی داشته باشم. توی تاریکی همیشه بین این دو صندلی سرگردان باشم.
بین دو صندلی از میان این همه صندلی سرگدانم کنید و بخندید به من!



نویسنده استخدامی ملکه

Anonymous said...

dz

نه فيلم نه موزيك


خودم

خودم يه بي همه چيزم

صداي رعد مياد


وبارون

صداش اكو ميشه


مثل فيلم هاي قديمي



مثل "پاپيون




Ss

Anonymous said...

شما دلقك نيستيد

سربازيد


تنها سرباز  نگهبان
 اين ملكه

نگهبان ملكه اي هستيد كه به برج و باروهاي قلعه اي حكومت ميكنه
كه قتلگاهشه


جايي كه قرار گردن زده بشه




. معصوم تر از اوني  هستيد كه ، شاهد بوسه هام باشيد
و مردهام

نگاه نكنيد

چشمهاتون رو ببنديد


. شمشيرتون رو تيز كنيد
 براي كشتن
اما نه كشتن دشمنان ملكه تون


براي كشتن ملكه تون




بزنيد اينجا
عميق بزنيد
مثل يه سامورايي

جوري كه تيزي سر شمشيرتون از پشتم بزنه بيرون




نگذاريد گردن بزنند من رو



نگذاريد.  سرباز





Ss

Anonymous said...

مثل پاپیون

.
.
.

DZ