Tuesday, February 05, 2013

ملالی نیست......جز دوری شما

Ss

7 comments:

من said...

سلام سونیا

رفیق من یک‌کم بخند. یکی از آن خنده‌ها که قبلا وقتی می‌آمدم اینجا احساس‌شان می‌کردم و راحت سرم را می‌انداختم پایین و می‌رفتم.

لابد می‌گویی خوب تو خودت چرا نمی‌خندی؟ حق با توست ولی تو بخند.

من said...

اونایی که با نگاشون دوردست رو دنبال میکنن.... منم دوست دارم بدونم اینا زندگی‌شون رو چطور سر می‌کنن؟

Anonymous said...

زنی که من میشناسم یه محشر بی نظیره
که به اندازه همه آدم هایی که آرزوش رو دارن به خودش سخت می گیره


ژاک روسو

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

این کامنت ها به درخواست من پاک شدن
DZ

Anonymous said...

Missed your
words
.
.
.
Rain your words
.
.
.
...