Monday, May 28, 2012

i pregnant of a monster

دراز كشيدم رو تخت



دست و پاهام رو از هم باز كردم



به سقف نگاه مي كنم



و موزيك



اين يكي لعنتي كه داره دخلم رو به آرومي مياره



صداي مريض - دلخور- سرما زده ي دخترك دو رگه



و صداي ويولون اون زير



با يه الكترونيك





زياد كار دارم

... بايد لباس بپوشم برم پمپ بنزين و بعد


.


با خودم مي گم باشه الان



چند دقيقه ديگه



اما از جام جم نمي خورم







اگر يه چيز باشه كه دلم بخواد....



....  زندگي كنم كمي طولاني تر



 براش ، همين لذته كشنده ست ...



اين كه تو با همچن چيزي ذره ذره تحليل مي ري



به شكل دردناكي دلپذيرِ

كرخ شدن

اين روزها بيشترين اتفاق زندگيه منه



و يكهو مثل پايي كه خواب رفته ، حس مي كني سوزن سوزن ميشي

و نميتوني جم بخوري



و بعد داري راه مي ري  ...   باز


!تا كي؟



تا وقتي نيمه تمام هات رو تمام كني



شايد دلت نخواد حتي كه تمامشون کنی



دلم مي خواست آسمون رو تو دستام لمس مي كردم



حتما سرد بود

.


پمپ بنزين



مراقب باش سونيا


مراقب باش



......... هوا داره سرد ميشه

.





و اين دختر چه سرسخت داره مي گه كه ديگه دوسش نداره

و ديگه براش نميميره

و زندگي نمي كنه براش

و حتي يه قطره اشك نداره



.....

براش

.



غم انگيزه



كه دختر اين همه لجباز نمي خوادش و دوستش داره







پاشم پاشم

موزيك و فيلم و كتاب و ديوونه بازی

به فنام داده

بسه

.

هی

بسه؟



Ss



Music : Sunday Afternoon By Rachael Yamagata





2 comments:

Anonymous said...

It's a choice to stay
It's a dream yeah and I wanna wake
You have blood on your hands and I'm feeling faint
And honey yeah, you can't decide

I'm a drug you don't wanna give up
Smoke your cigarette and make your love flow
You poured blood in my heart, I can't get enough
I'm drowning and you can't decide
.

It's not about geography or happenstance
You need to fly and take a chance
You don't need to soar to emptiness
And float on high and forever dance alone
You're scared 'cause I feel like home
.

I hear your voice and I knew right away
If you were here what your eyes would say
I have blood on my feet as I walk away
Rivers are red, it's starting to rain
.

I'm not gonna live for you or die for you
Won't do anything anymore for you
Because you leave me here on the other side
You leave me here on the other side
.

I won't live for you or die for you
Won't do anything anymore for you
Because you leave me here on the other side
Oh, you leave me here on the other side


.



I won't live for you or die for you
Won't do anything anymore for you

I'm not gonna shed one more tear for you
Shed one more tear for you
I'm not gonna shed one more tear for you
At least not 'til Sunday afternoon, Sunday afternoon


.
.

خداي خوب


.

اين داره من رو مي كشه

كلمات چطور مي تونن اين همه محشر باشن ؟


.
به خودم اجازه دادم براي اين پستم كامت بدم


خداي خوب



هيچ جا نرفتم

روي تخت گلوله شدم

از هم باز شدم


كش آمدم


اما از جام تكون نخوردم



گور باباي پمپ بنزين



گور باباش



Ss

Anonymous said...

شب

خیلی از نیمه گذشته

نزدیکه صبحه


موزیک

باید صبر می کردم تا اینجای شب

موزیک

بهتر از عالیه

صدا بیشتر از غمگینه

اونچه که می گه بهتر از خوبه

و من اینجا

نگران

فقط دستن خالیم

و موزیک با صدای سست خواننده ش

که می گه دیگه نه برات می میرم نه زندگی می کنم

.
.
.
DZ