Monday, November 25, 2013

acorn corridor



شهر ، فاجعه ست

منظورم هواست

از این بالا که نگاه میکنی تقریبا هیچی نمیشه دید

از خونه بیرون نمیرم
اونقدر که شنبه ها  که برای یوگا و خرید  می رم بیرون رو شیشه ماشینم یه لایه نازک خاک نشسته  و عقربه بنزین به
زحمت از  
 رد میشه  full
و سرایدار هر شنبه پیشنهاد شستنش رو تکرار میکنه


..تو خونه با موزیک و
 کتابهای قدیمی و چند تا سریال مریض امریکایی سرم رو گرم میکنم
    ....
آخر هفته ها که با کسی قرار شام میگذاریم ....  چون من رانندگی نمی کنم با لباسهای رسمی و بوی عطر فرانسوی غرق شب ِشهر می شم از پشت شیشه ماشین

.....انگار برای آخر هفته  به یه شهر پر رمز و راز مسافرت میکنم

خونه سرده
رو فرشی  پشمی می پوشم
سعی می کنم موهام براق و تمیز باشه. بدنم بوی عطر داشته باشه
و متناسب و ورزیده باشه. 
انگار هر لحظه  همدست  حرومزاده ی خا‍ئنم  از راه میرسه

عاشقی میکنم ، خیانت میکنم  ،    تنها....خودم ،  با خودم


. .گوش میدم.. BBCخبر

ژانر های مختلف موزیک گوش میدم
pop,  bluse , jazz, rock , classic.,
  گاهی چند تا نت پیانو
به گلدون ها میرسم
لباسها رو اتو میکشم
...غذا های سالم و خوش رنگ درست میکنم
  پستر و عکس میبینم
نقاشی  تماشا میکنم
کتابهای قدیمی و فیلم های قدیمی رو از قفسه میکشم بیرون
قهو و چای تو ماگ و فنجون های خوشرنگ و خوش ترکیب می نوشم ، خیال کن میهمانی عصرانه با دوستهای دختر  فرهیخته
انگار مرد عاشق بی قرارم  تمام زندگیم رو از پنجره رو به رو تماشا میکنه
 * " a short film about love " مثل

برای یه سفر زمستونی بیرون ایران ، سینما و کافه و پیاده روی و موزیک خیابونی،   برنامه ریزی میکنم
همه چیز بی عیب و نقص


یه زن آراسته  و خلوت ، سر به راه




اما
 ....درونم ........
......


بی چاره ام

شلوغ

...مضطرب

گناهکار

خسته

پر گره

نگران

گریزان

ترسیده

پر اشک






سونیا ی بیچاره





Ss




* kishlovsky

No comments: