Saturday, July 15, 2006

So I Took Whats Mine...

اهوم - برداشتم ! -مال خودم بود - همه اون چیزی که مال من بود - مال خود ..خودم
حالا که چی - هوم؟ چرا ابروهات اخم ساختن - چرا رگهای گردنت ملتهبن - چرا نفست به شماره افتاده مثل
اون وقتها که می دویدیم با هم...یا وقتی با تنمون عشق می ساختیم ....- من که کاری نکردم
فقط چیزی که مال من بود رو برداشتم
کهنه شده - آخ ...تکه تکش کردی ..- وای از تو که نگذاشتیش جای خشک..نمناک شد...پوسید..!حالا چرا
!خیره شدی به دورها انگار که زندگیت رو بردن - من فقط چیزی که مال من بود رو برداشتم .....عشقم رو
حالا دیگه مثل اولش نیست ...نمی تونی ماه رو از تو برکه برداری !....حالا دیگه مرطوب و پوسیدست
شکسته و تکه تکه
... دیگه خداحافظ ...لطف کن دیگه نبینمت عشق من
Ss

4 comments:

Anonymous said...

Neveshteye jadidet mesle ye
lajbaziye kodakaneh mimoneh ba ye haghighat haghighati bename nadideh shodan! ya faramosh shodan.
ba koli ghalate dastori o emlaee!
shayad ghesmati az ye mohavere talkh ya tafakore zehni talkh bashe ke mesle ye hazyon ya khabe parishon neveshteh o bayan mishe
dar sardargomi va por az lajbazi
ama asare ziyadi az nefrat daresh nist, shayad bekhatere inke hanoz kodaki va ashegh!
va shayad bekhatere eshghi ke hanoz behesh dari ya dashti be hadi ke hazer be posidan bodi
ama dar kenare on eshgh.
va ... .

Anonymous said...

چه کامنت احمقانه ای. نمی دونم چرا احمقانه ترین نظرها رو کسانی می دن که تخم نوشتن اسمی از خودشون رو هم ندارن. با کلی غلط که به دلیل سقوط از مقعد یک فیل می تونه به وجود اومده باشه. به هر صورت نوشتت دوس داشتنی بود. همین

Anonymous said...

...به آهستگی

Anonymous said...

write , for god's sake write,just write...