Sunday, October 08, 2006

Homme like u ...

با دست راست تایپ می کنم ...دست چپم روی لبهامه..باید خطوط سر انگشتام رو حس کنم اما نمی کنم...حالا با موهام بازی میکنم...و حالا .... به کمک دست راست تایپ می کنه دست چپ
....زیر لب زمزمه می کنم
femme like u .....
میدونی دلم چی می خواد ...دلم می خواد صورتم رو بیارم کنار گوشت جوری که بوی عطر قدیمی شیرینم ...حواستو پرت کنه ... ....همونطور کنار گردنت بمونم
یه لحظه بشم خدایی که میگن از رگ گردن بهت نزدیکتره..! ..تو ساکتی شاید یک جریان هوس آلود تمامت رو جادو کرده و من دست چپم رو بالا میارم... و کمی دور تر از چشمهام میگیرم ...نگاهش میکنم ....حالا زمزمه میکنم ....با صدایی از ته گلوم یه ملودی آشنا رو
حالا دست چپم کنارمه ...یه چیزی تو دستم برق میزنه ..........حالا بیتاب شدی..صدای نفسهات رو میشنوم و گرمیش رو روی سر شونم حس می کنم
.....دست چپ براق رو بالامیارم ...با زمزمه و عطر قدیمی و هوس تو ...حالا کنار گردنته .......درد...کمی سوزش ...و گرمای لزج کنار گردنت.......میخندم..
از خدات زخم خوردی....می خندم...دیگه نذار هیچ خدایی به رگ گردنت نزدیک بشه ....!!!هیچ خدایی

باز دست راستم به تنهای
تایپ می کنه ...دست چپم زیره چونمه......حالا کنار میز بیحرکته.باز میاد برای تایپ کردن الان حرف (ر) رو تایپ کرد.....

زمزمه میکنم
.homme like u

.....

Ss
homme =مرد
femme=زن
در زبان فرانسه

1 comment:

Anonymous said...

to the grand duke of newyork
man+drinking+smelling+typing

woman+smelling+thinking+yping+typing+typing+typing