Monday, September 28, 2009

lunatic





Conversation (s ) with other woman Directed By : Hans Canosa





یه فیلم دیدم - خوب تا اینجاش اصلا چیز عجیبی نبود - یه فیلم خوب دیدم - منظورم دقیقا یه فیلم خوب ِ - یه عاشقانه - یه چیز جالب با موزیک فرانسوی - مثل فیلم های پازولینی یا کراننبرگ یا هر کوفت دیگه ای , جوری نبود که بکشتت - اصلا نکشت من رو این فیلم و خوشحالم که نمردم - تمام هفته گذشته فیلم بی خود دیدم ... ون تریه , هنه که - گندش بزنن همشون منو کُشت

- اینجام اما زنده - امروز یه فیلم خوب دیدم -






Ss




P . S :


این " ماه زده " که اسم این پست هست رو یه دوست فیلم ساز وقتی که داشته دایره لغات انگلیسی ش رو کامل می کرده

,
( در مورد من به ذهنش آمده ( توضیح اینکه من آدمی هستم که تغیرات ماه روم اثر می گذاره ..مثلا وقتی ما ه کامله من دچار جنونم



بعد از این همه روده درازی اینکه : ممنونم علیرضا بابت این صفت که من دوستش
میداشتم و به من نسبت دادید ..هر چند شک دارم اینجا رو بخونید اما ممنون
.


.
.

زیاد DZ باهاتون کار دارم

اینجا بودنتون پر از اتفاق خوبه و من این رو هی با خودم تکرار می کنم .. بدون ملاحظه , بدون خجالت

3 comments:

Anonymous said...

ماه کامل نزدیکه
شنبه شب یا یکشنبه شب


فیلم های ناراحت هم بیشمار
منتظر یه گفتگو هستم
.
.
.
DZ

AmirSalar said...

salam, in maah zadegi ye vaght be "werewolf" shodan khatm nashe?! shukhi kardam. khubi? esme film ro neveshti ya man nadidam?

Anonymous said...

Conversation (s ) with other woman Directed By : Hans Canosa




in esme filme ...

didanesh kahli az lotf nist ..emtehanesh konid ..


its good to see you here

welcom

Ss