Saturday, September 25, 2010

dangling lips




موهام که کوتاه ِ کوتاه شد , فکر کردم ... خوب حالا بهتر شد

بعد از جراحی

این ماه حتی .. این سال ها .. کمی قبل تر .... بوی لعنتی پاییز .. ا مان می برد

با مو های کوتاه - کوتاه - هم پاییز همان لعنتی هست که بود

از سفر که برگشتم .. فکر کردم .. ساحل بود .. شنهای طلایی بودنند
موزیک بود ... کافه و بار بود .. باد بود ... آسمان آبی بود ... و

تو یادت میره کجا زندگی می کردی ... نرفت ! ... جاش .. پاییز بود و دلم لک زده برای کمی مه آلود


p.s :
هی وقتی می خونیش ... لطفا به
heavy in your arms
که اینجاست .. خوب گوش بده
...
کشیش لازم دارم ... یکی سراغ داری ؟
... زود! زود لازمش دارم


Ss

12 comments:

Anonymous said...

به نظرت کشیشی پیدا میشه
که تاب اعترافات تو رو بیاره



yn

Anonymous said...

عشق، هوس، دلواپسی، دلتنگی
با اینها می شه هزاران جمله عجیب نوشت
حتی شاید ماشین تورینگی هم باشه که بتونه این کار رو بکنه
.
اما چرا من نمی تونم

چه تلاش مذبوهانه ای کردم

خواب هم تازگیها می بینم

پس
پس جملات عجیب کجا هستند
جملات عجیب
هه... عجب عبارتی
زندگی عجیب
آره همینه
زندگی عجیب آدم رو می تکونه
مثل زیر ملحفه ای

اگر بگی چه خوابهایی می بینی
خواب
.
اینهم یه چیز عجیب دیگه!
.
.

کشیش می خوای
یکی سراغ دارم

.
.
.
DZ
PS:
منظورت از موی کوتاه یعنی دقیقا چقدر کوتاه؟

Anonymous said...

god DZ...

موهای کوتاه - خیلی کوتاه


....موهای تا کمرم ...حالا 2 سانتِ


مثل پسر بچه ها که می خوان برن مدرسه...


...



DZ هی


من او کشیش رو می خوام


جدیه!!!! ... می خوامش


محض رضای خدا


منحرف نباشه ..قضاوت نکنه ...فقط گوش بده به این لعنتی های تو ذهن من


just hurry !!!



Ss

Anonymous said...

yN
.
.
.
DZ

Anonymous said...

چه تلاشی است در این میانه برای معرفی کردن کسی که آرزو دارند خودشان باشد.

Anonymous said...

به نظر من بیشتر دنبال کشیشی هستی که تاب نیاره اعترافاتت رو . کشیش نمی خوای. مرض داری ! مریض نیستی ها. اما مرض داری ..م . م . م. به نظرت کشیشی پیدا می شه که تاب نیاره اعترافاتت رو؟!!!

Anonymous said...

می بینم که پیشرفت دارید. حالا دیگه می خوای پدر روحانی گول مالی کنی ؟

Anonymous said...

در راستای کامنت بالای اینجانب اعلام می گردد که من هم جزو علاقه مندان به کشیش بودن نیستم. هر گونه احتمال علاقه تکذیب می گردد

Anonymous said...

کشیش نمی خواهی تو ..... و اعتراف بهانه ای است تنها .... برای آنکه پیدا کنی راهی تازه را .... و من ... هرگز کشیش اعترافاتت نخواهم شد ... کشیش نمی خواهی تو ...
همبازی.... شاید

Anonymous said...

این هم از ویژگیهای اینجاست که
شما به خیال خود بدون برجا گذاشتن هیچ نشانی گمان میبرید که خود رو پنهان کردید
اما این کلمات بد بو تون ماسک رو از چهره تون پاره می کنه

من حاضرم دست راستم رو بدم
که کشیش باشم
برای شما
Ss


*در ضمن با چند بار کامنت گذاشتن
نمی تونید خودتون رو تکثیر کنید


خوشبختانه




YN

Anonymous said...

سر زلف تو نباشد سر زلف دگری *** از برای دل ما قحط پریشانی نیست

Anonymous said...

ممکنه از آقای بی اسم بخوام خودشون رو معرفی کنند

ما اینجا بی اسم اجازه صحبت نداریم
یه جور رسمه که نگه می داریمش

یکجور احترام به صاحب خانه
بعد چیزی درباره نظراتتون خواهم گفت
.
.
.
DZ