Saturday, November 27, 2010

do .. do ro . do ro ....


*

سیگاری روشن کرد . دود کردن را دوست داشت . هرگز دود سیگار را فرو نمی داد
و عجیب بود که نمی توانست در ملا ء عام سیگار بکشد - قبول نمی کرد که امروزه
.. سیگار کشیدن زن ها امری پیش پا افتاده و پذیرفته است

Lady L.
romain Gary

.
.



و اینک ... خانم ها , آقایان

....

پرده ها کنار می روند و صحنه تاریک میشود

گوش کنید ....



..

I ask my father
I said ,” father change my name “
The one I’m using now it’s coverd up
With fear and fath and cowardice and sham

….


محض رضای خداوند .. پیداش کنید و تا انتها بخونیدش
Music And The Lyrics By Leonard Cohen









P. S :
من کنسرت این موزیک رو دارم و چون اورژینال , نتونستم موزیک رو از روش بردارم
پس بابت این که اون گیتار بی نظیر اگوستیک رو نمی شنوید ..اون ته
من رو ببخشید...
Ss

5 comments:

ارمان صالحی said...

خب
خب

ببخشید وسط این اهنگ زیبا میپرم
وقتی خواننده حواسش پرت این همه دست زدن بود من از فرصت سو استفاده کردم و اومدم روی صحنه
قایم شدم
تا الان بیام نمایش خودمو اجرا کنم...

جوری اجرا میکنم فقط شما ببینید....




ممنون که باور کردید
بازدید کننده های وبلاگتون میتونند مثل ماهی ها یقرمز کوچک باشند

چون همیشه بیشتر از سه نفر بازدید

کننده ی اصلی نیست
این خواسته ی خودتوونه
مثل تعدا ماهی ها توی یه تنگ///
و هر بار بااا دپستیی که میذارید
و یا اهنگ جدید
انگار دارید اب تنگو برای ماهی ها عوض میکنید
نه برای خودتون....


شایدم

دارید در قفس رو باز میکنید هوای تازه بیاد...
و باید
پرنده هیا باهوشی باشیم که هر بار باز شد
براتون پروزا کنیم
و برگردیم...

یک پروزا هیجان انگیز و با شکوه رو به اجرا بگذاریم....

هر بار زنی سیگار میکشه احساس میکنم به مردی با سیگار دستبرد زده همه چیز مرد رو دور انداخته به خصوص خودشو اما سیگارش رو چون در حال سوختنه ترجیح داده خودش بکشه تا بسوزه...

....
وقتی زن ها سیگار میکشندد
انگار که یکی وقتی دارند مهمرتین حرف هارو بهش میزنند و لایق این شده که این همه حرف مهم بهش بنزند یهو وسط حرفهای ضررویشون حواسشو پرت ور رفتن با خودکار کنه
وبعد بترسم نکنه به طرف بربخوره
و زن ها هم وقتی در معرض ایننننننن نننننننننن ز یبایینند سیگار کشبدنشون اینجججوریه هی میترسم نکنه فرشته ای که این همهز یباییو تو چشماش میذاره به خاطر اینکه حواسش پرت سیگار کشیدن میشه بهش بر بخوره اما همیشه موقع سیگار کشیدن زیبا تر میشند... انگار
میدونند چیجوری هم با خودکار باز یکنند هم نشون بدند قدر این چیزهای مهمی که بهشون گفته میشرو میدونند....

Anonymous said...

کوهن عالییه
انقدر که فقط باهاش رویا دیدن طلب می شه

مخصوصا اونهایی رو که در قاتلین بالفطره می خونه

.
.
.
DZ

Anonymous said...

وودی هرلستون تو اون فیلم معرکه بود ..نبود ...
؟


16
سال پیش دیدمش

god

16سال پو ه ه

مثل " برف روب " فیلم می دیدم



می دونید چقدر خوبه که اینجایید...
!


...

Ss

Anonymous said...

16
سال؟

رکورد خوبیه

16
سال پیش من فوتبالیست ها می دیدم
و 4 شنبه شبها ارتش سری
و
دختری به نام نل

و شما قاتلین بالفطره

شاید اگر می دیدمتون ازتون امضا می گرفتم
.
.
.
سیگارهای اونموقع یادتون هست؟
من یادم هست
چون ما یه سوپر مارکت داشتیم که سیگار ها تا ته افقش چیده شده بودند

زر، بهمن سوئیسی، اشنو

اونموقع ها از زن های سیگاری چیزی مثل ادم فضایی یادم هست
شاید این نویسنده رومن گاری خودش این چیزها رو حس کرده باشه

من که حس کردم
شکایتی هم ندارم
زن های سیگاری از نظر من گناه داشتند
می دونید که بچه ها چجوریند
.
.
.
DZ
P.S:
inception
خوب بود حتی شاید عالی هم بود
فضاش ادم رو می برد به فیلم های اسپیلبرگ

Anonymous said...

اوه راستی وودی هرلستن
با اون عینکش
.
.
.
DZ