Tuesday, November 30, 2010

m aking love to MADS



خب من دختر سریالی نیستم جز
Lost
Fringe
Se..x & The City
Desperate House Wives

اعتراف می کنم جز این ها , چیز بیشتری ندیدم


:)



م م م و البته چند اپیزود از
Veets

این آخری , تصور کنید یه زن - ( یه بیوه ) - مثل اب خوردن

به 15 ساله ها " مری – جین " , میفروشه

.
.
درست حدس زدید - من دختر سریالی نیستم - فقط کنار سینما و
زهر مارهای بی نظیرش - هر چیزی که عوضی های خوش ذوق بسازند رو تماشا
می کنم

اونهایی که در : موزیک – سرگرمی -
Advertising - نوشتن - clip -
زن - شراب - چرم - .. خوش ذوقند

...

اخرین سفر بود ؟ یا نه یکی مانده به اخری - یک هفته به یک کازیو ساحلی میرفتم و
جک پاد بازی می کردم
بزرگترین مسابقه پوکر اروپا , طبقه بالای کازینو داشت اتفاق می افتاد

از اونجایی که قبلا دروغ گو خطاب شدم عکس )
کازینو رو با ماتیکم و دو تا نویسنده و شکلات های لیکور Passcard
( ! ضمیمه میکنم - برای رستگاری لازمه - اما قول نمیدم دروغ نگم , هرگز


خوب اونجا لعنتی هایی بودند که با کت و شلوار های گرون قیمتشون کفش
تنیس می پوشیدند
می خوام بگم همون طور که تو یه بار ساحلی لم دادی و بیکینی پوش های

خوش فرم رو از نظر میگذرونی - گاهی فکر می کنی چطور میشه
چطور میشه از کلک - دروغ - فریبندگی یک متقلب - جذابیت کفش تنیس با یه کراوات
هزار دلاری لذت برد - که من میبرم




...




... باور کنید گاهی هیچ چیز دنیا قدر ... رذل هاش ..خوشایند نیست


Ss
ی که خانم نیست . بانو نیست ..لیدی هم نیست
!!!البته برای مدتی



Music

Road To Hell By Cris Rea
! این دیوونه حتی تو اسم موزیکش هم خوش ذوق بوده .... نه ؟


Photo By Ss

10 comments:

پدر مجرد said...

سلام منظورتو نفهمیدم

چرا لبخند؟ کتاب چی؟

پدر مجرد said...

من کتابو نخوندم ولی خب اسمشو می دونستم. کلا این اتفاق خوبیه که یکی بیاد تو وبلاگت و لبخند بزنه!

پدر مجرد said...

راستی منم یه دور تو وبلاگت می زنم ببینم منم لبخند به لب می شم یا نه

ارمان صالحی said...

سلام

ادم ها بعضی اقوات تووو عکس ها یقشونو باز میکنند تا لباس زیر پیراهن تو چشم بزنه اما هیچکی متوجه حتی باز بودن غیر عادی یقه نمیشه
گاهی حتی استینشونو بالا میدن تا ساعت ها بیرون بزنه اما هیچکی متوجه نمیشه
اما مایتک ها کافیه یکم استینشونو بالا بدن تا نوک قرزمشون بیرون بزنه اونقوت انگارر همه ی عکسو تحت ششعاش قرار میدند...
و ادمم متوجه باز بودن غیر عادی ماتیک میشههههههه
و اگرر هزار زن تو یه عکس ازون ماتیک بزنند باز اون مایتک به چشم نیماد که الانمییاااادددددد...



دو تا ایینه انگار اینجاسسسسسسسسسست
ایینه ها بر خلاف مایتک ها باز نیستند
اینه ها بسته است....

البته شاید ایینه نباشه
اما من شبیه ایینه های ارایش میبینم در کنار اون مایتک که الان درشون بسته است....

فکر کنید یکی اندازه ی همه ی نویسنده هایی که میشناسه اینه داشته باشه
و انوقت هر وقت میخواد مایتک بزنه یکیشون رو براره

انگار داره گریم میکنه که بره یکی از نقش هایی که اون نوینسده ها نوشتند بشند و نویسنده میاد پیشششششش و بهش قوت قلب میده....
دقیقا مثل حرفها و توصیه های مهمه کارگدرانا به بازیگراناا تو اتاق گریم پشت صحنه ....
تو میتونی واقعا نقش همه ی زن های زیباای رمان هارو بگیری....

ماتیکت رو با خودت ببری...

و در همه رمان ها اثرشو بذاری
ضمیمه کنی....

ماتیکتون جذبه داره خانوم....

..............................

ادااامه دار خانوم!!!!

............................

Anonymous said...

عكسي رو دارم مي بينم كه انقدر
معطر و رنگينه كه وادارم مي كنه
موهامو ببندم ، بنشينم و اين چند خط رو بنويسم
اسفالت هاي براق فيلم هاي گانگستري
پرتقال هاي دن كورلئونه
كشتن
خيانت
ترور
بوي پيپ
كارينو
.
.
ماتيك هاي تند
پاشنه هاي بلند
و
همچنين
كافه
كلمبيا
قاچاق مري جين
دانه هاي قهوه


پر حرفي كردم
چون چند سانت از زمين بلندم


yn

alleck said...

Do you wanna Play ?

ارمان صالحی said...

سلام

من وقتی میرم مارکی از یک سیگار رو بخرم اگه اون برند رو نداشته باشه وقتی میگه فعلا این برند رو بکش و صبر کن برند ی که میخواهی رو تا فرا میاریم خندم میگیهر کههههههههههههههه این لعنتی فکر نمیکنه تو دنیا جاهای دیگه ایییی هم سیگار میکشند؟
اما وبلاگ تو فرق داره
مدام میام اینجا
پست جدیدی که میخوام نیست
یه پست مخصوص خودت
اما نمیرم زا وبلاگ بیورن
صبر میکنم
پست های دیگتو گاهی دوباره میخونتم گاهی پیدا میکنم یه نخوندشو....

من همیشهههه گوشه هایی از وبلاگت ایستاده ام و سرک میکشم و منتظرم خانوم

من شاید تو خوندن پست های قدیمی سرمو گرم کنم و متظرت باشم و احساس کنم اونا از من خشوخبت ترند چون جای خودشون دارند تو این وبلاگ اما من که پست هارو خوندم دیگه باید چی کار کنم؟اما تو با گذاشتن ناگهانی یک پست جدید یهو از همه ی اون پست ها مقامم رو میبری بالا یهو بین اون همه کلمه یهو میرم بالا! پرواز میکنم.... یههه جوراییییییی انگار انتخاب میشممممممممممممممممممم

منتظرم

پروازم بدید خانوم


این مایتک هنوز اینجاست و شما هنوز ازش دوبارع استفاده نکردید مگر چههه قدر زیبایی که یکبار میکشدی و عکسوش که یمذارید تا هفته ها زیباییتون جلوی چشم همه رو میگیره و دیگه نیازی بهش ندارید؟

ارمان صالحی said...

oon barooni ke oomadd
...............................

vaghtir aftsh shoma moodne budid

............................... vaghti ghatar mireessseeee
Joori samtehs mirid ke engar mikhahid savaresh shid
man az oon vare istgah mibinam
vaghti ghatar rad mishe
............................... poshte ghatar hanoozmimoonid ...
............................... pas bayad hanooz inja bashiid...
............................... ya shyada
............................... hardomoon ba baroon raftim
............................... az yeja be bad
............................... baroon
............................... do jaye donyaro hamzan baridee
............................... bad joda shodim!!!!
............................... ki bavaresh mishe?
............................... ye saeghe laazeme ke befahmim
............................... in do noghete joda
............................... ke ye baroon khsiesh akrdee
............................... kojast...
............................... ye saegheeke vaaassl kone
............................... yeee saegheeeee
............................... bad miaaam
............................... nazdiketoon
............................... sedatooon mikonam....
............................... baroan ba ye asemoon gholombeee....
............................... peyaghamamo behetoon miresooone

Anonymous said...

هرکس
هر زمان
انتظار چیزی رو میکشه

من
اینجا
الان
انتظار عکسهایی رو می کشم
که انتظارش رو بهم داده بودی
انتظار زیبایی ای که در وجود خودت هست و
به اون عکس ها میدی


yn

پدر مجرد said...

و تو چه ساکتی