Sunday, June 18, 2006

پایان خوشگل یک محال

_
سلام

=
سلام

_
خوبی... .

=
خوبم - ببین عزیزیم ..من کار دارم باید برم بیرون ..


_
ما قرار بود امروز با هم صحبت کنیم - خیلی وقت قرار صحبت کنیم - چی بر سرت اومده - این همه سردی از کجا میاد...


=
خیالاتی شدی باز - کدوم سردی - هنوز خوشگلی - هنوز نقاشی می کنی - هنوز آدم ها روت مکث می کنن -هنوز فکرای عجیب جذاب داری ... چرا باید سرد باشم

_
با لبخند) ببین بعد از چهار سال - منو خوب می شناسی - گذشته از عشق می دونی ... بهت قلاب نمی شم پس روراست باش)


=
خیلی خوب - تو شروع کردی - دیگه اونقدر ها برام جذاب نیستی - زیبا ئیت هر روز بیشتر و وحشی تر می شه اما انگار همین منو دور می کنه

حالا بیشتر از چهار سال پیش به نقاشی و سینما مسلطی اما - انگار حرفامون ته کشیده -عشقمون شاید ....نه اما حرفامون ته کشیده

دلم یه دختر معمولی می خواد - حتی خوشگلم نه اونقدر ها - حتی نصف تو خوشگلم نه - دلم یکی رو می خواد که دیگه از سینما و فلسفه

وهنر ندونه...نه اونقدر که تو می دونی . دلم می خواد کسی روش مکث نکنه - آخ خسته ام می کنی - جذابیتت خسته ام می کنه

می خوام رها باشم - از تو - دلم برات تنگ می شه اما ترجیح می دم دلتنگ باشم تا تو با اون موهای بلند و دستهای قشنگت باشی
می فهمی....؟!




_
................................................................
خوب توقع که نداری حسابی درکت کنم ؟ - گمانم بشه فهمیدت - اما من نمی فهممت

باشه - فرو میریزم - ترجیح میدم در هم کوبیده بشم تا قلاب باشم



=
ممنون - دلم برات تنگ می شه - عاشقتم
cia o



_
دلتنگت می شم - عاشقتم
cia o







Ss

2 comments:

Anonymous said...

man tarsidam ,ziad,...
va khili chizaye dige

Anonymous said...

Neveshteh'haye 17 o 18 june ro khondam , Nemidonam bayad be Dokhtarake Arom o Sarkesh chi goft , Hanoz Aghel o Kodak dar hale jangan ! nemishe Zahere aromesh ro bavar kard ya darone sarkesh ro ! Ama beine bodan o nabodan molagh mondeh , tars az talkhiye tajrobeye bodan va tars az tanha mondan , inke khishe khodesh nabashe , inke digaran sarkeshi o zibaeesh ro mikhan , va oni ke hast ro kasi nemibine , inke digaran onki mikhad nabashan , inke ... , Behar hal , nesbat be ghabli'ha sarkeshtar ama dide aghelanehtar o pokhtetari dare , az daste man ham narahat nabash ! Cia O